Translate

zondag 21 september 2014

Shoplog♥ 14/09/2014

Heey, misschien een beetje laat, maar ik ben weer gaan shoppen! WOOHOO Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind shoppen echt een van de leukste dingen om te doen. Ik was zaterdag met m'n zus shoppen en zondag met een vriendin, we gingen weer in Almere shoppen. 


Bij de Coolcat heb ik echt een hele leuke trui gekocht, nu wel nog een beetje warm, maar ja ter voorbereiding op de winter ;)
Deze was 29,95 euro.

Daarna gingen we naar de New Yorker en daar heb ik twee high waisted broeken gekocht. Eerst in het blauw, maar later had ik hem toch ook maar in het zwart gekocht omdat die zo lekker zat. Deze waren allebei 19,95 euro.

Bij de New Yorker heb ik ook nog twee hele leuke tops gekocht. De een is wit met een beetje kant aan de bovenkant en een knoopje onderin. Oorspronkelijk was deze top 9,95 euro, maar toen is het afgeprijsd naar 6,95 euro en uiteindelijk kocht ik 'm voor 2,95 euro.


De andere top vind ik ook echt heel leuk. Er staat een heel mooi hert op met daaronder 'Oh my deer'
Ook zijn de gaten waar je armen doorheen komen laag uitgesneden. Ik vind dat altijd heel fijn. Deze top was 6,95 euro.


Ik had ook weer een concealer nodig. Ik had er eentje van de Etos en die vond ik ook wel heel fijn dus wilde ik die nog een keer, maar hij was er niet meer. Ik vond wel een andere ook van Etos, maar dan met een andere verpakking. Ik heb deze nog niet gebruikt, maar ik neem aan dat het gewoon dezelfde concealer is in een andere verpakking. Deze was 4,36 euro.


We gingen naar de Ici Paris XL en daar heb ik een hele mooie lipgloss/ stift gekocht. Het is echt heel fijn, want het ziet eruit als lipgloss, maar voelt op je lippen als stift. Ik heb van Lancôme de kleur Velours De Pêche. De kleur is een beetje zalmroze, maar dan feller. Dit was 26,95 euro.


Ten slotte heb ik nog bij de Zeeman zwarte panty's gekocht. Deze waren 1,79 euro.

Ik hoop dat je het leuk vond en misschien wel bent geïnspireerd ;)
Big Hug!♥

http://www.coolcat.nl/nl/dames/truien-en-vesten/trui-met-print-27127               Foto van Holy Chic trui
http://www.etos.nl/make-up-mania/basis-producten/                                       Foto van Concealer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten