Translate

maandag 13 oktober 2014

Outfit of the day♥

Heyhey, ik heb hier een outfit of the day voor jullie. Ik hoop dat je het leuk vindt en laat je inspireren ;)



Ik heb deze outfit gekozen, omdat het wel al herfst is, maar het ook nog een beetje warm kan zijn.
Ik heb hier een shirt van Only aan, de zwarte broek komt van de New Yorker en de poncho komt van Åhléns (uit Zweden). 









Voor de schoenen heb ik, zoals je kunt zien, gekozen voor m'n Timberlands. Ze brengen toch nog wat kleur in je outfit en zijn natuurlijk lekker warm!



  


Een mooie ooglook kan bij deze herfstige outfit natuurlijk niet ontbreken! Ik heb gekozen om bruintinten te gebruiken, dit is voor mij namelijk ultiem herfst. Hiervoor heb ik het Smokey Eyes Eyeshadow palletje met drie bruin/roze tinten van Etos eigen merk en 01 Fabulous van de color& shine collectie van essence gebruikt.

Verder heb ik qua make-up nog de False Lash Wings Midnight Black van L'oréal en de baked blush nummer 301 van Etos gebruikt. 

Als het wat kouder wordt, draag ik m'n haar vaker los omdat dat gewoon lekker warm is.
 Maar als ik het dan los heb, vind ik het heel vervelend als het in m'n gezicht hangt. Daarom heb ik ervoor gekozen om een klein vlechtje met de zijkant van m'n haar te maken. Als je het kan invlechten is dat natuurlijk ook heel leuk. 

Tot slot heb ik ervoor gekozen om bij deze look niet te veel sieraden te dragen om het een beetje casual te houden. Wel heb ik mijn horloge van Pulsar en mijn ring van Ti Sento omgedaan. 

Ik hoop dat je het leuk vond en dat ik je heb geinspireerd! 
Big hug!♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten