Translate

zondag 11 januari 2015

TAG: Furry Friend Tag♥


Haihai, ik doe vandaag de Furry Friend Tag!

Laat ik maar meteen beginnen :)


Vraag 1: wat is de naam van huisdier?
Ze heet Saar.

Vraag 2: wat voor soort dier is het en welk ras?
Het is een knakworst! Haha nee grapje, ze is een langharige Teckel :)
Eigenlijk is ze een standaard, maar daar is ze voor de fok te klein voor. Dan zou ze dus een Dwerg zijn, maar daar is ze weer te groot voor. Daar ging het ons niet om dus voor ons een perfect hondje♥ 

Vraag 3: hoe lang heb je je huisdier al?
We hebben haar inmiddels vier maanden in huis.

Vraag 4: Hoe kom je aan je huisdier?
We hebben haar gehaald bij een fokker.

Vraag 5: Hoe oud is je huisdier?
Saar is nu vijf en een half maanden oud

Vraag 6: Wat is er zo grappig aan de persoonlijkheid van je huisdier?
Teckels hebben als eigenschap dat ze heel lang doorzetten, dus dat heeft Saar ook. Dat is soms heel vervelend, maar soms ook heel grappig. Als er bijvoorbeeld een botje onder een kast ligt, kan  ze wel een half uur proberen het te pakken (maar dan hebben we het natuurlijk al voor haar gepakt). Maar wat ook grappig is, is dat als je een raar geluidje maakt, gaat ze je heel stom aankijken, zo van: ben je wel helemaal goed bij je hoofd?

Vraag 7: Hoe belangrijk is de band die je hebt met je huisdier?
Heel belangrijk. Als ik een dag ergens anders blijf slapen, vind ik het altijd weer super leuk om ontvangen te worden met allemaal knuffels en kusjes van Saar. 

Vraag 8: Wat zijn je favoriete herinneringen die je hebt met je huisdier?
Nou we hebben Saar natuurlijk nog niet zo heel lang, maar als ik haar uitlaat gaan we soms naar een stukje bos. En daar liggen nu heel veel blaadjes waar ze dan in wegzakt. Als ze dan gaat rennen is dat super leuk. Ook is een favoriete herinnering dat ze voor de eerste keer losliep (dat vond ik natuurlijk heel eng) en toen bleef ze steeds heel dicht bij m'n moeder en mij. Dat was heel schattig.

Vraag 9: Welke koosnaampjes geef jij aan je huisdier?
Saartje, Saarmans, Sara, Oliebol, Knakworst, Braadworst, Aapje, Gekkie.


Ik hoop dat je het leuk vond,
Big hug en heel veel Saarkusjes♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten