Translate

dinsdag 24 februari 2015

3 outfits, 1 broek♥


Haiii vandaag heb ik een aantal outfits samengesteld met 1 broek. Ik hoop dat ik jullie kan inspireren!♥

 
 OUTFIT 1.
Bij de eerste outfit heb ik gekozen voor mijn peplum top. Ik vind dit zo'n leuk shirtje!
Daarbij heb ik m'n fluffy, witte vest gecombineerd (zooo lekker warm).

















OUTFIT 2.
Bij de tweede outfit heb ik mijn zwarte broek gecombineerd met een super leuk, zwart-wit shirt. Ook heb ik hier voor een ketting gekozen, omdat het anders wat kaal is.


















OUTFIT 3.
De laatste outfit is mijn favoriet van deze drie. Ik vind de ketting en de spijkerblouse heel mooi bij elkaar passen. Al hoewel ik deze vlecht bij alle drie de outfits mooi vind staan,vind ik het hier het best bij passen.



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn combinaties. 
Big hugs!♥




Waar komt de kleding vandaan?
  • Zwarte broek- Only
  • Zwarte hakken- H&M
  • Peplum top- H&M
  • Wit vest- Primark
  • Zwart-wit shirt- Monki
  • Lange ketting- geen idee
  • Spijkerblouse- Only
  • Ketting met stenen- Bijou Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten