Translate

maandag 19 januari 2015

Pictures are the best memories in life♥

Heyhey! Ik heb laatst dit kistje gekregen van mijn zus en ik vind het zo schattig, ik heb vandaag allemaal foto's en plaatjes uitgeknipt en die erin gedaan. Het is een wit houten kistje en ik ben het echt helemaal eens met wat erop staat: ''Pictures are the best memories in life''.

De laatste tijd probeer ik meer foto's te maken als ik bijvoorbeeld met vrienden ben en we iets leuks doen of als ik iets grappigs tegenkom. Wanneer ik daar weer naar terugkijk word ik heel blij.

Zoals ik al zei heb ik een aantal foto's uitgeprint, maar dit zijn niet allemaal foto's van mijzelf. Ik heb er ook mooie quotes en foto's van internet in gedaan.

Voor degene die dit kistje ook zo leuk vindt: het komt van de Xenos. 

Ik hoop dat je het leuk vond,
Big hug♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten