Translate

zaterdag 13 juni 2015

5 dingen waar ik blij van word♥

Van leuke mensen om me heen word ik altijd blij. Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft en daarom heb ik vandaag een lijstje met vijf dingen waar ik blij van word voor jullie :)


1. Blije mensen
Zoals ik al zei, word ik heel blij van mensen die positief zijn en niet zeuren. Dat kan natuurlijk niet altijd, iedereen heeft zo z'n zeurmomentje, maar die probeer ik zo kort mogelijk te houden voor mezelf. Daar wordt iedereen gelukkiger van!

2. Nieuwe muziek
Jaaaa, als er een nieuw album uit is van iemand of als ik iemand ontdek in de muziekwereld, word ik helemaal blij. Een uur daarna is m'n Spotify playlist dan ook meteen een uurtje langer. 

3. Foto's van vroeger bekijken
'Ahh toen was je nog wel lief' ... Ja, thanks I guess. Het is zo leuk om er even voor te zitten en dan een fotoalbum door te bladeren. Of het nou van vorig jaar is of van tien jaar geleden, het is zo leuk om herinneringen op te halen en natuurlijk te zien hoe erg je bent veranderd. 

4. Geen schoolwerk
Wow dit is misschien wel mijn favoriet uit dit lijstje. Dat moment dat je in je agenda kijkt en je week leeg is. Het enige wat dan door me heen gaat is pure blijdschap.


 5. Koken
Al gaat het bij mij niet altijd goed, ik vind het heel leuk om samen of alleen iets te koken of te bakken. Mijn favoriete ding om te bakken zijn toch wel cupcakes, want die kan je lekker makkelijk mee naar school nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten