Translate

zondag 20 september 2015

Mijn liefde voor seizoenen♥

Heyhey! Het wordt weer herfst en mij werd laatst gevraagd wat mijn favoriete seizoen is, maar daar kon ik geen duidelijk antwoord op geven. Ik ben namelijk echt een persoon die op sommige gebieden veel afwisseling nodig heeft. 

Ik heb namelijk een liefde voor de lente, omdat dat alles gaat bloeien en het wordt net iets lekkerder en warmer dan in de winter. Ook vind ik dat je in de lente hele leuke kleding kan dragen. Ik houd er van om dan een topje met een vest te dragen, een jurkje of een rokje. En dat vind ik heel erg passen bij de lente. Ook vind ik het heel mooi om in de lente alle bloemen en bladeren weer op te zien komen.
Maar ook de zomer vind ik leuk, dan is het namelijk lekker warm en kan je korte broekjes dragen met een T-shirt. Ook kan je dan lekker lang buiten blijven zonder dat je half bevriest. Daarnaast vind ik dat er in de zomer super  lekker eten is. I mean, so many fruits! Ik ben echt een fan van ananas, aardbeien, frambozen, nectarines en perziken! (En barbecueën natuurlijk!)
Dan krijg je de herfst en daar ben ik dan ook wel blij mee, want op een gegeven moment ben ik wel weer klaar met dat warme weer. Dan wil ik weer warme chocolademelk drinken en vesten dragen. Ik vind het ook niet heel erg als het dan gaat regenen (vooral als ik niet naar buiten hoef!). Wanneer het dan winter wordt, heb ik heel erg zin in kerst en die gezellige sfeer. Een van de fijnste dingen vind ik om in een chilloutfit op de bank te zitten met thee of warme chocolademelk met m'n ouders en zus. Lekker met de kachel en kaarsjes aan. Om vervolgens met z'n allen een leuke film of serie te gaan kijken. 

Laat me weten wat jouw favoriete seizoen is en waarom!
Big hug♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten