Translate

dinsdag 19 augustus 2014

CHOCOLA!♥

Heey, ik ben dit jaar naar Zweden op vakantie gegaan en daar heb je natuurlijk allemaal eten wat je hier niet kan kopen. En daar kan je dus ook andere chocola kopen en ik vond het wel leuk om te vertellen hoe die chocola ongeveer smaakt :) Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden :P
Enjoy!


Ik ga vijf soorten chocola reviewen: Marabou, Japp, Plopp, Geisha en Kex.


MARABOU: Marabou is eigenlijk gewone chocola alleen dan lekkerder. Meer heb ik er niet echt iets over te zeggen..Nouja alleen dan dat het in meerdere smaken te koop is, maar dat is niet zo speciaal :'D

 


 JAPP: Japp is een soort mix tussen Milkyway en Mars. Het is best heel lekker. Het is een soort zacht spul aan de binnenkant met daarop een beetje karamel en daaromheen melk chocolade. (Ik kom er net achter dat Japp ook van het merk Marabou is maarja..) 
 


PLOPP: Plopp is chocola. 
Hahah grapjeeeeee :P Het is hele zachte karamel met een laagje van chocola eromheen. Het lijkt een beetje op Dove chocola met zachte karamel erin.



GEISHA: Geisha is mijn persoonlijke favoriet. Het smaakt heel erg naar hazelnoot en er zitten dan ook stukjes hazelnoot in.




KEX: Kex is ook heel lekker en het smaakt als een Pennywafel, maar bij Kex zit er ook nog een laagje chocola om de wafel heen. Het is echt lekker♥



Ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden en veel plezier ermee. 
Big hug!♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten