Translate

vrijdag 15 augustus 2014

How to: Overleven in een ver land

Sommige van jullie zullen het ook wel eens hebben meegemaakt: Eindelijk vakantie, lekker weg van je dagelijkse ritme, maar het is super saai waar je bent en er is helemaal niemand. Voor de globetrotters onder ons die dit wel eens meemaken heb ik een aantal tips♥


Het hangt er natuurlijk vanaf of je in een land bent waar je contact met mensen kan maken zoals in Duitsland of Engeland. Er zijn een hoop landen in Europa waar er Engels wordt gesproken en dat is dus super handig. Ook kan je zoeken naar Nederlandse mensen :P

Zijn er geen mensen waar je mee kan kletsen enzo?
I'LL BE YOUR RESCUER!:

- De meeste tijdschriften hebben wel een extra dikke zomer special of een vakantie special. Hier ben je weer even zoet mee.


- Als je een creatief iemand bent, kan je dingen zoeken uit de natuur daar en maak er iets leuks van. Ik ben zelf niet zo creatief dus ik kan je geen voorbeelden geven, maar het lijkt me wel leuk en ik denk dat als dit je aanspreekt, je er iets heel leuks van kan maken :P

- Zet sowieso genoeg muziek op je iPod of telefoon. Als je niks te doen hebt, is muziek luisteren natuurlijk altijd nog heel fijn. 

- Vraag aan je ouders of jullie iets leuks kunnen gaan doen in de stad waar je bent, dan ben je lekker weg van waar je je al de hele dag moet vervelen. 

- Als je aan een strand zit of bij een zwembad, ga dan zwemmen!

- Ik denk dat als mijn vriendinnen deze gaan lezen dat ze me dan heel raar aan gaan kijken, maar neem boeken mee. De meeste mensen vinden het heel leuk om te lezen (ahaha ik niet dus, maar ik heb dus gehoord dat sommigen dat wel leuk vinden :o)

- Als je vakantie echt faliekant mislukt kan je altijd nog contact zoeken met de mensen waar je altijd contact mee hebt. Ik zelf vind het altijd wel fijn om als ik weg ben van thuis, even geen contact te hebben met m'n dagelijkse contacten. Als ik thuis ben natuurlijk weer wel, maar vakantie is vakantie♥

Ik hoop dat je je iets minder gaat vervelen door mijn tips!
Heb je nog iets aan te vullen? Zet het in de comments en iedereen wordt er beter van♥
Big hug! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten