Translate

zondag 10 augustus 2014

DIY♥ Kaarshoudertje maken

Ik denk dat iedereen het altijd wel erg gezellig en knus vindt als er kaarsjes aanstaan. En wat is er nou leuker dan je eigen kaarshoudertje te maken?!  

Mijn eindresultaat is super leuk en ik hoop dat jullie er ook iets moois van maken♥ Okay,, 3,2,1 THERE WE GO!


STAP 1. Neem een glazen potje van bijvoorbeeld pindakaas ofzo (zelf had ik een potje van bruschetta). Zorg er in ieder geval voor dat het potje niet te groot is, maar ook niet te klein! Als het te groot is kan je het namelijk nooit mooi vullen of wordt het te lomp. Als het te klein is past het waxinelichtje er niet in. 

STAP 2. Heb je een potje met een etiket erop? Haal het eraf. Dit kan even een klusje zijn... Ik heb er ongeveer een half uur over gedaan, maar toen was het wel mooi schoon! :D

STAP 3. Bedenk wat je op je potje wilt fabriceren. Je hebt een paar manieren om je potje op te vrolijken, bijvoorbeeld met decoratiezand of met een quote erop. Of natuurlijk gewoon een figuurtje zoals een hartje. Als je erg creatief bent en goed kan tekenen, kan je daar natuurlijk ook nog iets leuks mee doen. Helaas kan ik niet zo goed tekenen dus ik houd het bij iets simpels :p

STAP 4. Voer je idee uit! Ik heb hier een watervaste stift genomen en er wat opgeschreven en er wat bij getekend. Laat je fantasie de vrije loop gaan♥

STAP 5. Volgens mij is deze stap wel vanzelf sprekend, je pakt een waxinelichtje en doet die in het kaarshoudertje. Vervolgens steek je het kaarsje aan. Als je nog jong bent vraag het dan even aan je ouders♥

Ik hoop dat jullie je potje helemaal leuk pimpen.
Als je dat hebt gedaan, maak er dan een foto van op insta en tag me, dan kan ik ze ook zien!
Big hug!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten