Translate

woensdag 13 augustus 2014

Wat wil je voor je verjaardag?

'Heee wat wil je eigenlijk voor je verjaardag?' 'Uhh oh, ik weet het niet... Geld?' 'Ugh, zo saai..' Ik weet niet of je dit herkent, maar ik vind het ook nooit leuk om geld te geven of vragen. Ik vind het veel leuker om iets voor die persoon te kopen, maar als je niet weet wat je ongeveer wilt, gaat dat lastig. Hier heb ik een aantal tips voor je als je niet weet wat je moet geven aan iemand die niet weet wat ie wil.


Tip voor degene die niet weet wat ie moet vragen:
Ik maak vaak door het jaar heen een lijstje met wat ik dan bedenk wat ik graag wil. Als ik bijna jarig ben, kijk ik dat lijstje nog eens door en schrap ik wat ik niet meer wil of al heb en kom ik tot de conclusie dat ik een te kort lijstje heb. Dat wordt iets bedenken!! 

                      !Ik heb hier tips voor meiden en niet voor jongens!

Misschien is een nagellakje leuk, make-up, douchespullen of iets voor in het haar. Maar als ze daar niet zo van is kan je ook iets van een sieraad doen. Een mooi armbandje of een kettinkje. Een ring is ook leuk, maar die zijn wat moeilijker omdat je dan vaak de maat van de ring niet weet... Je kan ook voor een tegoedbon gaan om bijvoorbeeld samen naar de bioscoop te gaan of om samen te shoppen dat ze zelf iets uit mag zoeken. 

Voor de creatieve types onder ons heb ik ook nog een paar tips. Je kan een paar foto's van jullie uitprinten en daar iets leuks mee doen zodat je een fotocollage krijgt of een soort scrapbook pagina. Ook kan je van een aantal dingen die zij leuk vindt een foto maken of dat tekenen, daar kan je dan hetzelfde mee doen als hiervoor met de foto's. Houdt ze van een zanger of zangeres? Dan kan je die op een shirt tekenen en dan het shirt nog knippen als je dat leuk vindt. Dit heeft een vriendin van mij ook gedaan en het zag er super leuk uit!

Je kan er ook een leuk dagje shoppen voor jezelf van maken. Ga naar allemaal winkels en zoek daar steeds iets kleins uit bijvoorbeeld: een lekkere kaars, een lipsmacker, een lippenstift, een zonnebril. Ik heb dit jaar ook allemaal cadeaus gekregen van twee vriendinnen samen en dat vond ik heel leuk! Je kan dus ook samen met iemand je cadeautjes geven! 

Ik hoop dat je iets hebt aan m'n tips en dat je er iets leuks van maakt♥
Big hug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten