Translate

woensdag 13 augustus 2014

Shoplog♥ 13/8/2014

Heey, ik ben vandaag met een vriendin naar de stad geweest. We wonen in Almere dus we gingen naar Almere. Ik heb een aantal dingetjes gekocht (ahaha niet zo veel...)


Ik heb bij de H&M een gouden ketting gekocht met grote schakels. (7,99 euro)
Ik wilde deze al heel lang, maar was er gewoon nooit aan toe gekomen om het te kopen. En als ik het dan zag dacht ik: naaah toch niet. Nu dacht ik: JA NU WEL!

Toen gingen we naar de Primark en daar heb ik cozy socks gekocht (2,50 euro)
Daar heb ik ook een koptelefoon gekocht (3,00 euro) en een bandeau (3,00 euro)

 
 

We gingen naar het Kruidvat en daar heb ik een waterproof mascara van Essence gekocht (2,59 euro) Ik heb deze al eens eerder gebruikt en toen vond ik het een hele fijne mascara.



Foto
Ook heb ik daar de lipstick 07 Natural Beauty gekocht van Essence (2,39 euro)
Ik vind het een best mooie kleur, maar misschien een beetje donker. Ik weet niet het is maar waar je van houdt... 



En als laatste heb ik het glitter nagellakje gekocht van Essence Colour & Go (1,69 euro) Deze had ik ook al eens eerder, maar hij was op dus ik wilde een nieuwe.



Nou dit waren mijn aankopen, het is niet veel, maar toch wel leuk. 
Big hug!♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten