Translate

donderdag 14 augustus 2014

School musthaves♥

Hellooo! Ik heb vanmiddag mijn tas (een soort van) ingepakt. Ik heb namelijk alle dingen die ik altijd in mijn schooltas heb erin gedaan. Er zijn wat standaard dingen die jij, of iemand anders, altijd wel kunt gebruiken. THERE WE GO!


Om te beginnen, deze spullen heb ik altijd in mijn voorvakje zitten, maar als je in je tas nog een zijvakje hebt, kan je het daar ook in doen.    (ahaha niet in allebei natuurlijk :P)
- Een spiegeltje. Er zal vast wel een keer een moment  komen dat ik het nodig heb :P
- Een borstel of kam. JA dit is essentieel! Vooral als je lang haar hebt of haar dat snel klit is dit heel handig. Ook voor na gym is dit heel praktisch. Er zal vast wel een keer iemand naar je toe komen met de vraag of je een borstel hebt en dan kan jij de redder zijn 0:) 
Je hebt ook een spiegeltje en borstel in een, dan heb je de vorige tip dus niet nodig.
- Deo. Ook dit is heel makkelijk als je het bij je hebt. 
- Elastiekjes en clipjes. Vooral bij gym zal er altijd wel iemand komen bietsen om een elastiekje. En als je bij een toets zit en bent vergeten om je haar uit je gezicht te halen, is het ook heel fijn (het kan dus ook zo zijn dat je op dit moment liever een clipje gebruikt)
 - Een pen. Dit is heel handig als je snel even iets moet opschrijven maar geen zin hebt om je hele tas ondersteboven te halen om je etui te pakken. 

Ik hoop dat je iets hieraan hebt gehad en succes met het inruimen van je tas♥ En als je nog iets toe hebt te voegen aan dit rijtje, zet het in de comments en help iedereen ermee.
Big hug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten