Translate

dinsdag 19 augustus 2014

Helix piercing♥

Hello peeps! Ik heb gisteren een helix piercing laten zetten en ik ga er nu iets over schrijven. Of jullie het nou willen of niet :P♥


Ik heb mijn piercing laten zetten bij Foxy in Almere. Ze doet het bij haar thuis in een aparte kamer. Ik vond dat het er heel goed uit zag allemaal, ze laat ook zien dat alles helemaal steriel gaat enzo. 
Ik heb een helix piercing gedaan en dat is dus bovenin je oor, want dat vond ik wel heel mooi. Ik had op allemaal forums gelezen of het pijn doet en daar had ik van de meesten gelezen dat het geen pijn doet, maar daarom had ik me erop ingesteld dat ik geen pijn zou lijden. Dat pakte helaas wel anders uit. Ik had gedacht dat ik niks zou voelen, maar het deed wel pijn (niet heel erg hoor).
Ook moet je er rekening mee houden dat je je piercing laat zetten aan de kant waar je niet op slaapt! Ik heb dat ook gedaan, maar je gaat toch draaien in je slaap en dan wordt je wakker. Ik ben zelf vannacht drie keer wakker geworden (wat ik zelf nog vind meevallen). De laatste keer, toen ik ook ging opstaan, realiseerde ik me alleen niet waarom ik wakker werd en toen draaide ik me nog een keer heel enthousiast om... ja... beetje jammer. Ook moet je uitkijken met: telefoneren, door je haar gaan met je handen, knuffelen, muts opdoen, haarlak spuiten (houd je hand op je oor totdat de lak helemaal is opgedroogd), omkleden, een koptelefoon opdoen. Verder ben ik nog geen obstakels tegengekomen, maar ik vond dit al een heel rijtje :P Ook kan door de dag heen je haar er om gaan zitten. Vraag dan even aan je ouders of een vriendin ofzo of die even kan helpen, want je kan je oor niet van de achterkant bekijken en dan kan je jezelf pijn doen :o 

Ik hoop dat ik jullie niet te bang hebt gemaakt met deze dingen, maar ik vind het zelf heel mooi en ben er zeker blij mee. Ook raad ik Foxy echt aan.
Big hug!♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten